Archiwum newslettera:

 

  1. Błędy w polityce prywatności w Twoim e-commerce – znajdź je przed UODO!
  2. [Case study] Jak bezpiecznie sprzedać swój e-commerce?
  3. 4 kluczowe elementy karty produktu wg GPSR – sprawdź, czy jesteś gotowy/a 
  4. Legalny Black Friday: czy Twój e-commerce jest gotowy?
  5. 5 KROKÓW do wdrożenia RODO w Twoim sklepie online
  6. Prawo a OPINIE w E-COMMERCE: wszystko, co musisz wiedzieć
  7. Klauzule NIEDOZWOLONE w regulaminach sklepów online [5 PRZYKŁADÓW]
  8. PLIKI COOKIES w sklepie internetowym – 3 rzeczy, które musisz wiedzieć
  9. REMARKETING zgodny z prawem: o czym pamiętać?
  10. Legalny SOCIAL COMMERCE – 5 rzeczy, o których musisz pamiętać
  11. 3 ZASADY cyberbezpieczeństwa dla E-COMMERCE
  12. CHATBOT w e-commerce – co musisz wiedzieć?
  13. GREENWASHING w e-commerce – aspekty prawne
  14. 3 zasady współpracy z agencją marketingową
  15. Jak wybrać agencję marketingową? Poradnik od prawniczek
  16. DSA w pigułce. FAQ prawne dla e-commerce
  17. DSA a sklep internetowy – wszystko, co musisz wiedzieć
  18. Legalny newsletter 2024 – 5 rzeczy, o których musisz pamiętać
  19. Zaproszenie na webinar + 5 najczęściej czytanych newsletterów w 2023 roku!
  20. Poświąteczne zwroty i reklamacje – co warto wiedzieć?
  21. Co zmieni się w prawie w 2024 roku?
  22. Regulamin kart podarunkowych: jak go napisać i na co zwrócić uwagę
  23. Black Week’owe SOS prawne. Jak zorganizować legalną promocję?
  24. Black Friday 2023: o czym pamiętać?
  25. Jak przygotować sklep internetowy do kontroli UOKiK?
  26. Jak legalnie anulować zamówienie klienta? Poradnik dla sklepów
  27. Trzy aspekty prawa autorskiego w e-commerce, o których musisz pamiętać
  28. RODO dla sklepu internetowego 2023 – poradnik krok po kroku
  29. Sprawdź 5 najczęstszych błędów w regulaminach sklepów internetowych
  30. Jak informować o obniżkach cen? Najczęściej zadawane pytania
  31. 5 wskazówek jak napisać kompleksowy regulamin sklepu internetowego
  32. Czytasz = decydujesz! Weź udział w ankiecie i pomóż nam tworzyć jeszcze lepsze treści + zaproszenie na webinar
  33. Mamy to! Nasz nowy produkt dla sklepów internetowych!
  34. Wytyczne UOKiK w sprawie informowania o obniżkach cen  + zaproszenie na webinar
  35. Jakie są nowe wytyczne UOKiK w sprawie informowania o obniżkach cen?
  36. Nowe wytyczne UOKiK w sprawie informowania o obniżkach cen – jak robić to legalnie?
  37. Praca zdalna: sprawdź, co zmieniają nowe przepisy!
  38. Chcesz kupić lub sprzedać sklep internetowy? Zobacz jak zrobić to dobrze + pobierz darmową checklistę!
  39. AI w e-commerce – nowe możliwości dla Twojego biznesu online!
  40. E-commerce B2B vs Omnibus, dyrektywa cyfrowa i towarowa
  41. Rękojmia i gwarancja w 2023 r. – 3 najważniejsze zmiany
  42. 5 dobrych praktyk sprzedaży międzynarodowej
  43. Zarejestruj swój znak towarowy zanim zrobi to ktoś inny
  44. Jak legalnie anulować zamówienie w sklepie internetowym?
  45. Czy wiesz jak przygotować się do międzynarodowej sprzedaży online?
  46. Jakim słowem opiszesz swój biznes pod koniec 2022 roku
  47. Jak zbudować własną markę odzieżową?
  48. Zmiany w e-commerce w 2023 r. – jak dostosować do nich sklep internetowy?
  49. Rękojmia konsumencka – czym jest i od kiedy trzeba się nią przejmować?
  50. Dyrektywa cyfrowa – nowości w prawie
  51. Rękojmia konsumencka – czym jest i od kiedy trzeba się nią przejmować?
  52. Jak bezpiecznie kupić-sprzedać sklep internetowy oraz markę?
  53. Black Friday i inne akcje promocyjne zgodne z prawem
  54. Czy można legalnie “anulować” zamówienie w sklepie internetowym?
  55. Czy Black Friday wyłącza zwroty i reklamacje?
  56. Jak bezpiecznie rozstać się z podwykonawcą IT?
  57. Dlaczego warto zawierać umowy o zachowaniu poufności z podwykonawcami?
  58. Co musi zawierać umowa o wykonanie sklepu internetowego?
  59. Czy mogę kupić bazę danych osobowych? Jak się zabezpieczyć?
  60. 5 elementów umowy z agencją marketingową, na które powinna zwrócić uwagę firma z branży e-commerce
  61. Administratorze, pytaj o ciasteczka – zgoda na cookies?
  62. Zgoda marketingowa – jak powinna brzmieć?
  63. Podbój zagranicznych rynków, czyli kilka słów o sprzedaży międzynarodowej