Archiwum newslettera:

 

  1. Legalny Black Friday: czy Twój e-commerce jest gotowy?
  2. 5 KROKÓW do wdrożenia RODO w Twoim sklepie online
  3. Prawo a OPINIE w E-COMMERCE: wszystko, co musisz wiedzieć
  4. Klauzule NIEDOZWOLONE w regulaminach sklepów online [5 PRZYKŁADÓW]
  5. PLIKI COOKIES w sklepie internetowym – 3 rzeczy, które musisz wiedzieć
  6. REMARKETING zgodny z prawem: o czym pamiętać?
  7. Legalny SOCIAL COMMERCE – 5 rzeczy, o których musisz pamiętać
  8. 3 ZASADY cyberbezpieczeństwa dla E-COMMERCE
  9. CHATBOT w e-commerce – co musisz wiedzieć?
  10. GREENWASHING w e-commerce – aspekty prawne
  11. 3 zasady współpracy z agencją marketingową
  12. Jak wybrać agencję marketingową? Poradnik od prawniczek
  13. DSA w pigułce. FAQ prawne dla e-commerce
  14. DSA a sklep internetowy – wszystko, co musisz wiedzieć
  15. Legalny newsletter 2024 – 5 rzeczy, o których musisz pamiętać
  16. Zaproszenie na webinar + 5 najczęściej czytanych newsletterów w 2023 roku!
  17. Poświąteczne zwroty i reklamacje – co warto wiedzieć?
  18. Co zmieni się w prawie w 2024 roku?
  19. Regulamin kart podarunkowych: jak go napisać i na co zwrócić uwagę
  20. Black Week’owe SOS prawne. Jak zorganizować legalną promocję?
  21. Black Friday 2023: o czym pamiętać?
  22. Jak przygotować sklep internetowy do kontroli UOKiK?
  23. Jak legalnie anulować zamówienie klienta? Poradnik dla sklepów
  24. Trzy aspekty prawa autorskiego w e-commerce, o których musisz pamiętać
  25. RODO dla sklepu internetowego 2023 – poradnik krok po kroku
  26. Sprawdź 5 najczęstszych błędów w regulaminach sklepów internetowych
  27. Jak informować o obniżkach cen? Najczęściej zadawane pytania
  28. 5 wskazówek jak napisać kompleksowy regulamin sklepu internetowego
  29. Czytasz = decydujesz! Weź udział w ankiecie i pomóż nam tworzyć jeszcze lepsze treści + zaproszenie na webinar
  30. Mamy to! Nasz nowy produkt dla sklepów internetowych!
  31. Wytyczne UOKiK w sprawie informowania o obniżkach cen  + zaproszenie na webinar
  32. Jakie są nowe wytyczne UOKiK w sprawie informowania o obniżkach cen?
  33. Nowe wytyczne UOKiK w sprawie informowania o obniżkach cen – jak robić to legalnie?
  34. Praca zdalna: sprawdź, co zmieniają nowe przepisy!
  35. Chcesz kupić lub sprzedać sklep internetowy? Zobacz jak zrobić to dobrze + pobierz darmową checklistę!
  36. AI w e-commerce – nowe możliwości dla Twojego biznesu online!
  37. E-commerce B2B vs Omnibus, dyrektywa cyfrowa i towarowa
  38. Rękojmia i gwarancja w 2023 r. – 3 najważniejsze zmiany
  39. 5 dobrych praktyk sprzedaży międzynarodowej
  40. Zarejestruj swój znak towarowy zanim zrobi to ktoś inny
  41. Jak legalnie anulować zamówienie w sklepie internetowym?
  42. Czy wiesz jak przygotować się do międzynarodowej sprzedaży online?
  43. Jakim słowem opiszesz swój biznes pod koniec 2022 roku
  44. Jak zbudować własną markę odzieżową?
  45. Zmiany w e-commerce w 2023 r. – jak dostosować do nich sklep internetowy?
  46. Rękojmia konsumencka – czym jest i od kiedy trzeba się nią przejmować?
  47. Dyrektywa cyfrowa – nowości w prawie
  48. Rękojmia konsumencka – czym jest i od kiedy trzeba się nią przejmować?
  49. Jak bezpiecznie kupić-sprzedać sklep internetowy oraz markę?
  50. Black Friday i inne akcje promocyjne zgodne z prawem
  51. Czy można legalnie “anulować” zamówienie w sklepie internetowym?
  52. Czy Black Friday wyłącza zwroty i reklamacje?
  53. Jak bezpiecznie rozstać się z podwykonawcą IT?
  54. Dlaczego warto zawierać umowy o zachowaniu poufności z podwykonawcami?
  55. Co musi zawierać umowa o wykonanie sklepu internetowego?
  56. Czy mogę kupić bazę danych osobowych? Jak się zabezpieczyć?
  57. 5 elementów umowy z agencją marketingową, na które powinna zwrócić uwagę firma z branży e-commerce
  58. Administratorze, pytaj o ciasteczka – zgoda na cookies?
  59. Zgoda marketingowa – jak powinna brzmieć?
  60. Podbój zagranicznych rynków, czyli kilka słów o sprzedaży międzynarodowej