Archiwum newslettera:

 

  1. CHATBOT w e-commerce – co musisz wiedzieć?
  2. GREENWASHING w e-commerce – aspekty prawne
  3. 3 zasady współpracy z agencją marketingową
  4. Jak wybrać agencję marketingową? Poradnik od prawniczek
  5. DSA w pigułce. FAQ prawne dla e-commerce
  6. DSA a sklep internetowy – wszystko, co musisz wiedzieć
  7. Legalny newsletter 2024 – 5 rzeczy, o których musisz pamiętać
  8. Zaproszenie na webinar + 5 najczęściej czytanych newsletterów w 2023 roku!
  9. Poświąteczne zwroty i reklamacje – co warto wiedzieć?
  10. Co zmieni się w prawie w 2024 roku?
  11. Regulamin kart podarunkowych: jak go napisać i na co zwrócić uwagę
  12. Black Week’owe SOS prawne. Jak zorganizować legalną promocję?
  13. Black Friday 2023: o czym pamiętać?
  14. Jak przygotować sklep internetowy do kontroli UOKiK?
  15. Jak legalnie anulować zamówienie klienta? Poradnik dla sklepów
  16. Trzy aspekty prawa autorskiego w e-commerce, o których musisz pamiętać
  17. RODO dla sklepu internetowego 2023 – poradnik krok po kroku
  18. Sprawdź 5 najczęstszych błędów w regulaminach sklepów internetowych
  19. Jak informować o obniżkach cen? Najczęściej zadawane pytania
  20. 5 wskazówek jak napisać kompleksowy regulamin sklepu internetowego
  21. Czytasz = decydujesz! Weź udział w ankiecie i pomóż nam tworzyć jeszcze lepsze treści + zaproszenie na webinar
  22. Mamy to! Nasz nowy produkt dla sklepów internetowych!
  23. Wytyczne UOKiK w sprawie informowania o obniżkach cen  + zaproszenie na webinar
  24. Jakie są nowe wytyczne UOKiK w sprawie informowania o obniżkach cen?
  25. Nowe wytyczne UOKiK w sprawie informowania o obniżkach cen – jak robić to legalnie?
  26. Praca zdalna: sprawdź, co zmieniają nowe przepisy!
  27. Chcesz kupić lub sprzedać sklep internetowy? Zobacz jak zrobić to dobrze + pobierz darmową checklistę!
  28. AI w e-commerce – nowe możliwości dla Twojego biznesu online!
  29. E-commerce B2B vs Omnibus, dyrektywa cyfrowa i towarowa
  30. Rękojmia i gwarancja w 2023 r. – 3 najważniejsze zmiany
  31. 5 dobrych praktyk sprzedaży międzynarodowej
  32. Zarejestruj swój znak towarowy zanim zrobi to ktoś inny
  33. Jak legalnie anulować zamówienie w sklepie internetowym?
  34. Czy wiesz jak przygotować się do międzynarodowej sprzedaży online?
  35. Jakim słowem opiszesz swój biznes pod koniec 2022 roku
  36. Jak zbudować własną markę odzieżową?
  37. Zmiany w e-commerce w 2023 r. – jak dostosować do nich sklep internetowy?
  38. Rękojmia konsumencka – czym jest i od kiedy trzeba się nią przejmować?
  39. Dyrektywa cyfrowa – nowości w prawie
  40. Rękojmia konsumencka – czym jest i od kiedy trzeba się nią przejmować?
  41. Jak bezpiecznie kupić-sprzedać sklep internetowy oraz markę?
  42. Black Friday i inne akcje promocyjne zgodne z prawem
  43. Czy można legalnie “anulować” zamówienie w sklepie internetowym?
  44. Czy Black Friday wyłącza zwroty i reklamacje?
  45. Jak bezpiecznie rozstać się z podwykonawcą IT?
  46. Dlaczego warto zawierać umowy o zachowaniu poufności z podwykonawcami?
  47. Co musi zawierać umowa o wykonanie sklepu internetowego?
  48. Czy mogę kupić bazę danych osobowych? Jak się zabezpieczyć?
  49. 5 elementów umowy z agencją marketingową, na które powinna zwrócić uwagę firma z branży e-commerce
  50. Administratorze, pytaj o ciasteczka – zgoda na cookies?
  51. Zgoda marketingowa – jak powinna brzmieć?
  52. Podbój zagranicznych rynków, czyli kilka słów o sprzedaży międzynarodowej