Archiwum newslettera:

  1. Black Week’owe SOS prawne. Jak zorganizować legalną promocję?
  2. Black Friday 2023: o czym pamiętać?
  3. Jak przygotować sklep internetowy do kontroli UOKiK?
  4. Jak legalnie anulować zamówienie klienta? Poradnik dla sklepów
  5. Trzy aspekty prawa autorskiego w e-commerce, o których musisz pamiętać
  6. RODO dla sklepu internetowego 2023 – poradnik krok po kroku
  7. Sprawdź 5 najczęstszych błędów w regulaminach sklepów internetowych
  8. Jak informować o obniżkach cen? Najczęściej zadawane pytania
  9. 5 wskazówek jak napisać kompleksowy regulamin sklepu internetowego
  10. Czytasz = decydujesz! Weź udział w ankiecie i pomóż nam tworzyć jeszcze lepsze treści + zaproszenie na webinar
  11. Mamy to! Nasz nowy produkt dla sklepów internetowych!
  12. Wytyczne UOKiK w sprawie informowania o obniżkach cen  + zaproszenie na webinar
  13. Jakie są nowe wytyczne UOKiK w sprawie informowania o obniżkach cen?
  14. Nowe wytyczne UOKiK w sprawie informowania o obniżkach cen – jak robić to legalnie?
  15. Praca zdalna: sprawdź, co zmieniają nowe przepisy!
  16. Chcesz kupić lub sprzedać sklep internetowy? Zobacz jak zrobić to dobrze + pobierz darmową checklistę!
  17. AI w e-commerce – nowe możliwości dla Twojego biznesu online!
  18. E-commerce B2B vs Omnibus, dyrektywa cyfrowa i towarowa
  19. Rękojmia i gwarancja w 2023 r. – 3 najważniejsze zmiany
  20. 5 dobrych praktyk sprzedaży międzynarodowej
  21. Zarejestruj swój znak towarowy zanim zrobi to ktoś inny
  22. Jak legalnie anulować zamówienie w sklepie internetowym?
  23. Czy wiesz jak przygotować się do międzynarodowej sprzedaży online?
  24. Jakim słowem opiszesz swój biznes pod koniec 2022 roku
  25. Jak zbudować własną markę odzieżową?
  26. Zmiany w e-commerce w 2023 r. – jak dostosować do nich sklep internetowy?
  27. Rękojmia konsumencka – czym jest i od kiedy trzeba się nią przejmować?
  28. Dyrektywa cyfrowa – nowości w prawie
  29. Rękojmia konsumencka – czym jest i od kiedy trzeba się nią przejmować?
  30. Jak bezpiecznie kupić-sprzedać sklep internetowy oraz markę?
  31. Black Friday i inne akcje promocyjne zgodne z prawem
  32. Czy można legalnie “anulować” zamówienie w sklepie internetowym?
  33. Czy Black Friday wyłącza zwroty i reklamacje?
  34. Jak bezpiecznie rozstać się z podwykonawcą IT?
  35. Dlaczego warto zawierać umowy o zachowaniu poufności z podwykonawcami?
  36. Co musi zawierać umowa o wykonanie sklepu internetowego?
  37. Czy mogę kupić bazę danych osobowych? Jak się zabezpieczyć?
  38. 5 elementów umowy z agencją marketingową, na które powinna zwrócić uwagę firma z branży e-commerce
  39. Administratorze, pytaj o ciasteczka – zgoda na cookies?
  40. Zgoda marketingowa – jak powinna brzmieć?
  41. Podbój zagranicznych rynków, czyli kilka słów o sprzedaży międzynarodowej