Archiwum newslettera:

  1. Jak wybrać agencję marketingową? Poradnik od prawniczek
  2. DSA w pigułce. FAQ prawne dla e-commerce
  3. DSA a sklep internetowy – wszystko, co musisz wiedzieć
  4. Legalny newsletter 2024 – 5 rzeczy, o których musisz pamiętać
  5. Zaproszenie na webinar + 5 najczęściej czytanych newsletterów w 2023 roku!
  6. Poświąteczne zwroty i reklamacje – co warto wiedzieć?
  7. Co zmieni się w prawie w 2024 roku?
  8. Regulamin kart podarunkowych: jak go napisać i na co zwrócić uwagę
  9. Black Week’owe SOS prawne. Jak zorganizować legalną promocję?
  10. Black Friday 2023: o czym pamiętać?
  11. Jak przygotować sklep internetowy do kontroli UOKiK?
  12. Jak legalnie anulować zamówienie klienta? Poradnik dla sklepów
  13. Trzy aspekty prawa autorskiego w e-commerce, o których musisz pamiętać
  14. RODO dla sklepu internetowego 2023 – poradnik krok po kroku
  15. Sprawdź 5 najczęstszych błędów w regulaminach sklepów internetowych
  16. Jak informować o obniżkach cen? Najczęściej zadawane pytania
  17. 5 wskazówek jak napisać kompleksowy regulamin sklepu internetowego
  18. Czytasz = decydujesz! Weź udział w ankiecie i pomóż nam tworzyć jeszcze lepsze treści + zaproszenie na webinar
  19. Mamy to! Nasz nowy produkt dla sklepów internetowych!
  20. Wytyczne UOKiK w sprawie informowania o obniżkach cen  + zaproszenie na webinar
  21. Jakie są nowe wytyczne UOKiK w sprawie informowania o obniżkach cen?
  22. Nowe wytyczne UOKiK w sprawie informowania o obniżkach cen – jak robić to legalnie?
  23. Praca zdalna: sprawdź, co zmieniają nowe przepisy!
  24. Chcesz kupić lub sprzedać sklep internetowy? Zobacz jak zrobić to dobrze + pobierz darmową checklistę!
  25. AI w e-commerce – nowe możliwości dla Twojego biznesu online!
  26. E-commerce B2B vs Omnibus, dyrektywa cyfrowa i towarowa
  27. Rękojmia i gwarancja w 2023 r. – 3 najważniejsze zmiany
  28. 5 dobrych praktyk sprzedaży międzynarodowej
  29. Zarejestruj swój znak towarowy zanim zrobi to ktoś inny
  30. Jak legalnie anulować zamówienie w sklepie internetowym?
  31. Czy wiesz jak przygotować się do międzynarodowej sprzedaży online?
  32. Jakim słowem opiszesz swój biznes pod koniec 2022 roku
  33. Jak zbudować własną markę odzieżową?
  34. Zmiany w e-commerce w 2023 r. – jak dostosować do nich sklep internetowy?
  35. Rękojmia konsumencka – czym jest i od kiedy trzeba się nią przejmować?
  36. Dyrektywa cyfrowa – nowości w prawie
  37. Rękojmia konsumencka – czym jest i od kiedy trzeba się nią przejmować?
  38. Jak bezpiecznie kupić-sprzedać sklep internetowy oraz markę?
  39. Black Friday i inne akcje promocyjne zgodne z prawem
  40. Czy można legalnie “anulować” zamówienie w sklepie internetowym?
  41. Czy Black Friday wyłącza zwroty i reklamacje?
  42. Jak bezpiecznie rozstać się z podwykonawcą IT?
  43. Dlaczego warto zawierać umowy o zachowaniu poufności z podwykonawcami?
  44. Co musi zawierać umowa o wykonanie sklepu internetowego?
  45. Czy mogę kupić bazę danych osobowych? Jak się zabezpieczyć?
  46. 5 elementów umowy z agencją marketingową, na które powinna zwrócić uwagę firma z branży e-commerce
  47. Administratorze, pytaj o ciasteczka – zgoda na cookies?
  48. Zgoda marketingowa – jak powinna brzmieć?
  49. Podbój zagranicznych rynków, czyli kilka słów o sprzedaży międzynarodowej