Archiwum newslettera:

 

  1. Praca zdalna: sprawdź, co zmieniają nowe przepisy!
  2. Chcesz kupić lub sprzedać sklep internetowy? Zobacz jak zrobić to dobrze + pobierz darmową checklistę!
  3. AI w e-commerce – nowe możliwości dla Twojego biznesu online!
  4. E-commerce B2B vs Omnibus, dyrektywa cyfrowa i towarowa
  5. Rękojmia i gwarancja w 2023 r. – 3 najważniejsze zmiany
  6. 5 dobrych praktyk sprzedaży międzynarodowej
  7. Zarejestruj swój znak towarowy zanim zrobi to ktoś inny
  8. Jak legalnie anulować zamówienie w sklepie internetowym?
  9. Czy wiesz jak przygotować się do międzynarodowej sprzedaży online?
  10. Jakim słowem opiszesz swój biznes pod koniec 2022 roku
  11. Jak zbudować własną markę odzieżową?
  12. Zmiany w e-commerce w 2023 r. – jak dostosować do nich sklep internetowy?
  13. Rękojmia konsumencka – czym jest i od kiedy trzeba się nią przejmować?
  14. Dyrektywa cyfrowa – nowości w prawie
  15. Rękojmia konsumencka – czym jest i od kiedy trzeba się nią przejmować?
  16. Jak bezpiecznie kupić-sprzedać sklep internetowy oraz markę?
  17. Black Friday i inne akcje promocyjne zgodne z prawem
  18. Czy można legalnie “anulować” zamówienie w sklepie internetowym?
  19. Czy Black Friday wyłącza zwroty i reklamacje?
  20. Jak bezpiecznie rozstać się z podwykonawcą IT?
  21. Dlaczego warto zawierać umowy o zachowaniu poufności z podwykonawcami?
  22. Co musi zawierać umowa o wykonanie sklepu internetowego?
  23. Czy mogę kupić bazę danych osobowych? Jak się zabezpieczyć?
  24. 5 elementów umowy z agencją marketingową, na które powinna zwrócić uwagę firma z branży e-commerce
  25. Administratorze, pytaj o ciasteczka – zgoda na cookies?
  26. Zgoda marketingowa – jak powinna brzmieć?
  27. Podbój zagranicznych rynków, czyli kilka słów o sprzedaży międzynarodowej