Archiwum newslettera:

  1. Czy wiesz jak przygotować się do międzynarodowej sprzedaży online?
  2. Jakim słowem opiszesz swój biznes pod koniec 2022 roku
  3. Jak zbudować własną markę odzieżową?
  4. Zmiany w e-commerce w 2023 r. – jak dostosować do nich sklep internetowy?
  5. Rękojmia konsumencka – czym jest i od kiedy trzeba się nią przejmować?
  6. Dyrektywa cyfrowa – nowości w prawie
  7. Rękojmia konsumencka – czym jest i od kiedy trzeba się nią przejmować?
  8. Jak bezpiecznie kupić-sprzedać sklep internetowy oraz markę?
  9. Black Friday i inne akcje promocyjne zgodne z prawem
  10. Czy można legalnie “anulować” zamówienie w sklepie internetowym?
  11. Czy Black Friday wyłącza zwroty i reklamacje?
  12. Jak bezpiecznie rozstać się z podwykonawcą IT?
  13. Dlaczego warto zawierać umowy o zachowaniu poufności z podwykonawcami?
  14. Co musi zawierać umowa o wykonanie sklepu internetowego?
  15. Czy mogę kupić bazę danych osobowych? Jak się zabezpieczyć?
  16. 5 elementów umowy z agencją marketingową, na które powinna zwrócić uwagę firma z branży e-commerce
  17. Administratorze, pytaj o ciasteczka – zgoda na cookies?
  18. Zgoda marketingowa – jak powinna brzmieć?
  19. Podbój zagranicznych rynków, czyli kilka słów o sprzedaży międzynarodowej