Jak jeden klient może zaorać Twój biznes?

Koszmar każdego e-commerce?

Trudny klient. To właśnie on może skutecznie zniszczyć Twój biznes i sprawić, że już się nie podniesie.

Sprawdź, jak się przed nim bronić, zarówno PRAWNIE i MARKETINGOWO. Dowiedz się co robić, aby ograniczyć straty wizerunkowe, a może nawet… dogadać się z problematycznym kupującym!

Cześć!
Nazywam się
Arkadiusz Szczudło.

Jestem adwokatem, wspólnikiem w kancelarii Creativa Legal, wiceprezesem fundacji Creativa Education, mentorem i twórcą internetowym.

Będę prowadził to spotkanie specjalnie dla Ciebie – poruszę tematy związane z prawem. Dowiesz się, jak działać pod kątem prawnym, aby trudny klient nie mógł zaorać Twojego biznesu!

Specjalizuję się w prawie nowych technologii oraz prawnym wsparciu biznesu – w tym w szczególności e-commerce i biznesu online. Jestem ekspertem w zakresie prawnych aspektów technologii blockchain.

Kilka wybranych projektów:

  • wdrożenie prawne u kilkudziesięciu sprzedawców i sklepów internetowych w ramach działalności e‑commerce,
  • nadzorowanie i wdrożenie RODO u kilkudziesięciu podmiotów z branży fashion, IT i health,
  • wsparcie prawne kilkudziesięciu startupów z gałęzi IT i nowych technologii oraz uregulowanie prawne kilkudziesięciu aplikacji mobilnych i webowych, w tym SaaS,
  • kompleksowa pomoc prawna przy przejęciach inwestycyjnych przez podmioty polskie i zagraniczne pod kątem własności intelektualnej i baz danych osobowych.

Cześć!
Nazywam się
Melania Wawrzyniak.

W Tigers zajmuję stanowisko Marketing Leadera, nadzoruję komunikację agencji we wszystkich kanałach. Według Testu Gallupa TOP3 moich mocnych stron to: Strateg, Indywidualizacja i Analityk.

Razem z Arkadiuszem poprowadzę spotkanie, gdzie porozmawiam z Tobą na temat trudnych klientów – pod kątem marketingowym.

Na co dzień odpowiadam za realizację celów komunikacyjnych agencji i ich przełożenie na cele biznesowe. Wspieram kluczowe projekty agencji. Specjalizuję się w strategii oraz kampaniach kreatywnych csrowych oraz employer brandingowych. Analiza i audyt to podstawa mojego działania, na podstawie wniosków z przeszłości, a także danych rynkowych przygotowuję kreatywne rozwiązania dopasowane do odbiorców marki. Swoją wiedzą dzielę się z innymi podczas dedykowanych szkoleń.

Doświadczenie zdobywałam w agencjach PR i digital, a także zespole Customer Success w Tigers, gdzie zajmowałam się tworzeniem strategii komunikacyjnych, prowadzeniem kanałów social media, influencer marketingiem oraz kontaktem z mediami i komunikacją kryzysową. Realizowałam projekty dla klientów z branży FMCG, fashion, rozrywkowej i technologicznej.

Jestem absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie SWPS.

Powinieneś wziąć udział w webinarze, bo:

Dowiesz się, jak postępować z trudnymi klientami i jakie możliwości w tym zakresie daje polskie prawo

Zyskasz wiedzę o skutecznych metodach działania z trudnymi klientami w e-commerce i sposobach polubownego załatwienia sprawy.

To ekskluzywne, zamknięte wydarzenie, skierowane wyłącznie do właścicieli e-commerce, w którym udział weźmie tylko 20 przedsiębiorców. W tym również i Ty!

Zyskasz możliwość zadawania własnych pytań i uzyskania na nie spersonalizowanych odpowiedzi w trakcie wydarzenia live.

Po spotkaniu otrzymasz zniżki i merytoryczne materiały, z których skorzysta również Twój dział marketingowy i obsługi klienta.

Spotkanie nie jest nastawione na sprzedaż naszych usług a realną pomoc!

ZAPISZ SIĘ NA WEBINAR O OBSŁUDZE TRUDNEGO KLIENTA W E-COMMERCE

Ilość miejsc ograniczona. Jedynie 20 miejsc! Zaaplikuj i zdobądź miejsce na spotkaniu!

Zapoznaj się z regulaminem wydarzenia.

Aktywując przycisk pod formularzem, wyrażasz zgodę na otrzymywanie treści edukacyjnych, informacji o produktach i usługach fundacji Creativa Education oraz ekspertów i partnerów współpracujących np. o nowych artykułach, kursach on-line, czy zniżkach. 

Przeczytaj, w jaki sposób przetwarzamy Twoje dane osobowe w naszej Polityce prywatności.

Jeżeli nie chcesz dodawać się na listę mailingową, możesz wysłać formularz ręcznie na kontakt@letstalkecom.pl.

Po zapisaniu się odbierz od nas maila z potwierdzeniem i bonusami. W razie problemów, napisz do nas. Sprawdź folder spam/oferty.

Zdobądź przewagę konkurencyjną korzystając z dodatkowych bonusów

Newsletter „Let’s talk e-com” to wiedza, która uchroni Cię przed kosztownymi wpadkami. Po prostu!

BONUS o wartości 199 zł za zapis już teraz: Dostęp do nagrania ze szkolenia „6 błędów prawnych, które musisz poprawić w swoim sklepie internetowym”.

BONUS dostęp do nagrań z konferencji, która odbyła się 7 kwietnia 2022 roku: „E-commerce Masterclass 2022”!

To spotkanie jest dla Ciebie, jeżeli:

jesteś małym lub średnim przedsiębiorcą - jako CEO zyskasz najwięcej 🙂

chcesz rozwijać swój biznes bez nadmiernych bolączek

prowadzisz sklep internetowy lub sprzedaż on-line

zatrudniasz już pracowników i współpracowników

jesteś tzw. Seniorem lub w kadrze zarządzającej w e-biznesie np. e-commerce manager

Przedsiębiorco, w starciu z trudnym klientem nie jesteś bezbronny. Zapisz się na webinar i dowiedz się, jak działać, aby trudny klient nie mógł zaorać Twojego biznesu!

Opinie

Masz pytania?

Strona pod troskliwymi skrzydłami 🦋 simply yourself. Grafiki z Pexels.